Havsfilurer i en frisersalong i en leksakstad!

Ett kort supertips: Dyk in i den här kluriga BILDERboken! Jättefina filurer som befinner sig någon helt annan stans än man först tror 🙂

pa-djupetI den här boken finns det inga ord, men en massa skojiga detaljrika bilder. Jag är stormförtjust!!!

Gillar du också såna här bildkluriga böcker utan text så borde du även undersöka Var är Tårtan? av Thé Tjong-Khing. Himlarns kul! Sofia hurrade också för den på gamla Flaskposten om jag inte minns helt fel.

/BildfrossarJohanna

3 Responses to “Havsfilurer i en frisersalong i en leksakstad!”


  1. 1 flaskpostenkarin 5, november, 2008 kl. 5:35 e m

    Ååå, jag gillar också På djupet – massor!

  2. 3 flaskpostensofia 7, november, 2008 kl. 11:14 f m

    oj den har jag missat helt. måste beställa. Och visst hurrade jag för Tårtan-boken på gamla Flaskposten. Den är underbar. Hurra hurra.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


