Vem inkräktar på vem?

Gillar du att känna rysningar längs ryggraden? Bli lite sådär lagom småskrämd? Det gör jag, i alla fall ibland…

85227235_o_1E. E. Richardsons nya bok Inkräktarna ger rysningar. Tänk dig själv om du flyttade in i ett stort, fallfärdigt hus i vilket du börjar se syner. Syner som en blodig kniv. En död kropp. En spöklik pojke som springer bort från något. Något ont?

Det är saker som händer Joel.

Tur att det aldrig hänt mig i verkligheten. Det räcker gott och väl att läsa om ruskigheterna i en bok.

/Sofia

ps. Richardson har också skrivit Djävulens fotspår, lika spännande den.

4 Responses to “Vem inkräktar på vem?”


  1. 1 flaskpostenkarin 17, november, 2008 kl. 4:14 e m

    Huuu, dethär låter ju onekligen mkt spännande.

  2. 2 flaskpostenkarin 17, november, 2008 kl. 4:14 e m

    Jag trodde att jag måste läsa Djävulens fotspår först, men det är alltså två helt olika böcker som inte ingår i en serie?

  3. 3 flaskpostensofia 18, november, 2008 kl. 10:59 f m

    stämmer! de är ingår inte i någon serie. Möjligen var Djävulens fotspår lite mer spännande…

  4. 4 flaskpostenkarin 18, november, 2008 kl. 11:15 f m

    Ok! Då vet jag – ska nog låna hem någon av dem när jag blir frisk igen.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


