SAGOkors – jullovsKLURa & vinn böcker!

Har ni löst det STORA korsordet i Barnbokskatalogen än? sagokrysset

Annars är det perfekt att klura med för alla jullovslediga (åh vad är väl en bal på slottet?)! Och det är inte helt lätt, men lyckas man hitta ordet med hjälp av bokstäverna i de gula rutorna och skickar in det senast 31 december så kan man vinna bokpriser!

KLICKA HÄR så hittar du korsordet och kan skicka in ditt svar.

/Johanna

2 Responses to “SAGOkors – jullovsKLURa & vinn böcker!”


  1. 1 sofia 22, december, 2008 kl. 3:47 e m

    jag har löst det! var ett kul och klurigt korsord och jag fick fråga en kollega på några saker. Det kan vara ett tips nu till jul också när man kanske träffar släkt – lös korsord tillsammans!! Skoj!

  2. 2 Flaskposten-Johanna 23, december, 2008 kl. 4:21 e m

    Ja bra tips! Själv har jag halva krysset kvar, fyller i lite då och då när jag sitter i lånedisken och det är lugnt. Jag går i sifferordning lodrätt och sen vågrätt och ibland är det jätteknepigt att se bara var man ska fylla i någonstans, lite skattjaktskänsla så här dan före julafton!
    /Johanna-fortfarande-på-jobbet-men-ska-snart-gå-hem-och-klä-granen


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


