Mitt boktips: Om jag kunde drömma

Här kommer tips från Sara och Melinda, båda 13 år om en riktigt riktigt superpopulär bok:

kdl1Bok: Om jag kunde drömma/Twilight (engelska)

Författare: Stephenie Meyer

Boken handlar om: En flicka (Bella) som förälskar sig i en vampyr (Edward). Men eftersom hon är dödlig och Edward inte vill förvandla henne till vampyr skapas trubbel.

Så här tycker jag/vi om boken: Den är bra och man fastnar lätt i den. Det är både kärlek och spänning inblandat! Om man gillar den, läs de andra i serien!

Tack för tipset!

De andra delarna heter: När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta. Fjärde delen kommer på svenska den 12 mars och heter Så länge vi båda andas.

Här skrev jag om Om jag kunde drömma och Twilightnight.

8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


