Twilightnight – så blev det

Förra veckan var det Twilightnight på Östermalms bibliotek. Kolla mitt inlägg här. Kvällen blev väldigt lyckad, alla verkade ha kul inte minst Taru, Birgitta och jag (vi som ordnat kvällen).

Vill du titta på bilder från kvällen och läsa lite om den finns det information här.

2008-05-10-twilight_poster_lgRoligast under kvällen tycker jag personligen var att prata om boken och om filmen.

<— Bella och Edward som de ser ut på vita duken.

TIPS: om du själv skulle vilja prata om boken/böckerna/filmen och vara med om någon slags Twilightnight ta kontakt med ditt lokala bibliotek! Säkert går det att fixa något.

/Sofia

2 Responses to “Twilightnight – så blev det”


  1. 1 FlaskpostenJohanna 30, januari, 2009 kl. 10:37 f m

    Åh så kul att titta på bilderna och läsa rapporten från Twilightnight. Såna där väskor och t-shirtar som hon på sista bilden håller upp skulle nog gå åt som smör om vi hade dem som bibliotekspåsar 🙂

  2. 2 sofia 30, januari, 2009 kl. 11:39 f m

    det tror jag med! tänk att sälja sådana väskor. Förresten skulle jag vilja ha en egen… är jag för gammal?


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


