På Glada Grodans servering i Solägget

Hej! Här sitter jag på världens mest trivsamma lilla servering vid tjärnen i skogen. De har en mycket fin skylt till exempel:

OBS! FÖRBJUDET FÖR GÄSTERNA ATT ÄTA UPP VARANDRA

 Hos Glada Grodan – bästa stället i hela SOLÄGGET, tycker jag! Grodbilderna är mina absoluta favoriter. De ser så sköna ut med sina stora busiga grodögon 🙂

Fast egentligen sitter jag ju på bibblan och bläddrar igenom återlämnade böcker och drömmer mig bort till ”sollandet”, och så blev jag påmind om att jag vill jag åka till Elsa Beskows sagovärldsutställning på Junibacken! Föreställer mig att den är helt trolsk att vandra runt i!

Det kanske kunde bli en gemensam vårexpedition för Flaskposten rentav?!

/Johanna

8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


