I ett hus i skogens bryn…

Idag fick jag de här två finfina sångböckerna i min hand:

29669718_o_1

 

I ett hus… och Var bor du lilla råtta? 29669725_o_1

De ingår i en serie ”Ellen och Olle sjunger”, böcker där Catarina Kruusval har ritat helt underbara bilder till välkända sånger.

Jag har inte tid att skriva mer nu om böckerna för jag måste sjunga sångerna igen och titta/njuta av Catarinas bilder. Läs förresten mer här om Catarina om du vill.

/Sofia

3 Responses to “I ett hus i skogens bryn…”


  1. 1 FlaskpostenJohanna 3, mars, 2009 kl. 11:06 f m

    Åh de där är ju jättefina! Sen tidigare finns också En elefant balanserade, Björnen sover, Ekorrn satt i granen och Bäbä vita lamm och kanske någon mer. I like!

  2. 2 sofia 3, mars, 2009 kl. 12:14 e m

    Visst är de!! jag kan inte komma på någon annan utöver de du listar. och de är supersuperbra!!! allihop!

  3. 3 Kom o kolla! ;-) 4, mars, 2009 kl. 6:08 e m

    Vem vinner blogg-dm i NORRLAND?


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


