Biopremiär!

På fredag är det äntligen dags: Bläckhjärta har premiär! Jag håller på att längta ihjäl mig, men kommer inte att se den på bio. Varför då? Jo, på fredag är jag på begravning. Min älskade farmor dog för ungefär en månad sedan. Hon blev 98 år. Jag kommer med andra ord inte att varasärskilt sugen på att titta på bio med en massa fnittertippiga premiärlejon. Dessutom har jag läst en recension som påstår att filmen är jättedålig. Så då vill jag ju inte se den. Filmen kommer bara att förstöra min bild av Meggie, Mo och alla andra.

Hur gör du – väljer du att se Bläckhjärta?

2 Responses to “Biopremiär!”


  1. 1 Johanna 5, mars, 2009 kl. 2:32 e m

    Oj jag såg inte den här bioflaskposten förut, jag kanske blev snigelblind!

    Hursomhelst, recensionen av Bläckhjärta som film var ju avskräckande! Jag tänker inte gå.
    Jag såg Eragon, hade inte läst boken så det var inte därför, men tyckte att det var riktigt B!

  2. 2 Sofia 6, mars, 2009 kl. 12:10 e m

    filmen fick en 3:a i DN idag. Och han som spelar pappan vars namn jag glömt just nu fick godkänt av rec. själv blev jag faktiskt lite sugen på att se filmen… hmmmm. kanske på dvd.

    Eragon-filmen är en av de sämsta filmer jag någonsin sett (hrm spolat mig igenom). Uuuuuuusel.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


