Daniels dikter

Jag läser nästan aldrig poesi och jag blir lätt uttråkad av dikter.

Men det finns undantag. Mårten Melins fina dikter som jag skrivit om här. Underbara!

Och så finns det en till vars dikter jag tycker riktigt, riktigt mycket om. Daniel Boyacioglus.

hip

Istället för hiphop. LÄS!

hg1


Gråter aldrig samma tårar två gånger. LÄS!

haikupunchline_1601

Haikupunchlines. LÄS!

hjkhj1


Fint som snus.

Ok, får erkänna att jag inte läst den här än. Men det är något jag ser fram emot.

/Sofia

psst bilderna i det här inlägget vill inte publicera sig som jag vill men nu struntar jag i det så får det här bli ett fulinlägg. dsst


3 Responses to “Daniels dikter”


  1. 1 Josef Boberg 7, april, 2009 kl. 7:51 e m

    Hmmm… – måhända är hela livet i kött som en dikt = påhitt, kanske… 😉

  2. 2 FlaskpostenJohanna 8, april, 2009 kl. 4:08 e m

    Tycker nog ändå att det blev en rätt fin bildtrappa till slut :)!

  3. 3 FlaskpostenSofia 9, april, 2009 kl. 7:54 f m

    bildtrappan skapade wordpress alldeles av sig själv fast jag inte ville. den är okej men Fint som snus texten blev ju helt kajko. Nåja det viktigaste är väl att det framgår att jag gillar DBs dikter och tycker andra ska läsa dem!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Flaskposten på Facebook


