Mitt boktips: LIVET PÅ EN KYLSKÅPSDÖRR

Författare: Alice Kuipers

Därför valde jag boken: Baksidan lät spännande

Boken handlar om: En tjej och hennes mamma som aldrig pratar med varandra och hennes mamma blir svårt sjuk.

Det som jag tycker är så bra med boken: Det var en snyftare! Och spännande…

Boken passar för: Såna som gillar romaner

 *******************************

Tipset kommer från Elise 13 år

3 Responses to “Mitt boktips: LIVET PÅ EN KYLSKÅPSDÖRR”


  1. 1 Sofia 27, augusti, 2009 kl. 7:25 e m

    den här boken är så underbart bra!!! jag tipsar ofta om den på bibblan.

  2. 2 Hanna 27, augusti, 2009 kl. 8:14 e m

    Jag gillade den här boken, en väldigt bra idé att bara bygga upp berättelsen på post-it lappar.
    Eran blogg är jättebra, jag läser den väldigt ofta! titta gärna in på min : hannasboktips.blogspot.com

  3. 3 FlaskpostenJohanna 28, augusti, 2009 kl. 12:58 e m

    Hej Hanna! Roligt att du gillar Flaskposten och kul att du skriver om böcker på din blogg, intressant att läsa… :)!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


