En svag bok

– ska jag skriva och berätta om en bok jag läst, men inte tyckte om? Det känns lite dumt, eftersom Flaskposten främst är en tipsarblogg, där vi tipsar om böcker, filmer, saker, teaterpjäser, musik och annat som vi gillar.

/Ka

4 Responses to “En svag bok”


  1. 1 Johanna 8, september, 2009 kl. 6:42 e m

    Hm, denna Flaskpostare blir i alla fall himla nyfiken! Ett tips kan ju kanske även vara att undvika något 😉

  2. 2 flaskpostenkarin 10, september, 2009 kl. 5:31 f m

    Vet ni – jag skriver om det här i kommentarsrutan! Boken heter De starkare och är skriven av Inger Frimansson. Den är så himla fel på alla sätt!!! Buhu, buhu, jag blev ledsen, gillar inte att bli besviken. Hade alrig läst något av IF innan (hon har skrivit många vuxendeckare och några ungdomsromaner) och trodde att hon skulle vara helt ok. Men De starkare är sanna mina ord en mycket svag bok.

  3. 3 Johanna 10, september, 2009 kl. 10:12 e m

    Jag har inte heller läst IF. På vilket sätt är det svagt?

  4. 4 flaskpostenkarin 16, september, 2009 kl. 12:46 e m

    Nu så. Nu har jag tid att sitta still en stund mellan möten och skolklasser som bara virvlar runt här omkring. Det känns aldrig riktigt nära när IF skriver om Jak och de andra – de flimrar liksom en bit bort och jag får inget grepp om dem. Och så tänker jag: det är inte trovärdigt – inte för fem öre!

    Så: nu kommer nästa skolklass ingalopperande! HJÄÄÄÄLP!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


