frågachans.nu

Öppnade bibliotekets post idag och hittade en affisch om en ny webbsidafrågachans.nu

Det är en sida för unga om sex, kärlek och funderingar som man kan ha om jobbiga och bra grejer.

Man kan skriva och läsa i en dagbokfråga en uggla (hurra favoritdjur!) om olika saker, slå upp ord och så vidare…

Jag har bara varit inne och snabbklickat mig runt på sidan, men tycker att den verkar bra!

Ta en titt.nu!:  frågachans.nu

/Johanna

Ps. Landstinget ligger bakom sidan. Ds.

2 Responses to “frågachans.nu”


  1. 1 Sofia 14, september, 2009 kl. 9:15 e m

    en jättefin sida!! och mycket snyggt gjord.

  2. 2 Lena 15, september, 2009 kl. 6:13 e m

    Hej! Jag gled in via en annan barnboksblogg. Bra tips på frågachans.nu. den är roligt uppbyggd, men långsam för en stressad vuxen som jag – ska tipsa min dotter i alla fall för det var mycket frågande i hennes klass ett tag och det slutade inte alltid så roligt.
    <trevlig blogg förresten!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


