Mitt boktips: SÄNGEN av Lygia Bojunga

Jag valde boken för att: Jag tyckte att den lät bra på baksidan.

Boken handlar om: En säng som det vilar en förbannelse över.

Det som är så bra med boken: Den är spännande.

Boken passar dig som: Gillar spänning.

 

Tipset kommer från Karina 13 år

***************************************************

Ps. Lygia Bojunga fick ALMA-priset 2004 och har även skrivit en bok som heter Den gula väskan som verkar spännande, någon som har läst den eller Sängen?

Undrar FlaskpostenJohanna

3 Responses to “Mitt boktips: SÄNGEN av Lygia Bojunga”


  1. 1 ka 3, oktober, 2009 kl. 10:02 f m

    JA!! Jag har läst Sängen och Min vän målaren, tycker mycket, mycket om dem. Så roligt att det finns fler som gör det! Karina kanske skulle gilla Otroso av Graciela Montes också, testa!

  2. 2 FlaskpostenJohanna 3, oktober, 2009 kl. 11:05 f m

    Åh kul, hade visst för mig att det var en av många Ka-favoriter 🙂

  3. 3 flaskpostenkarin 3, oktober, 2009 kl. 4:03 e m

    Justja, tihi!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


