Rolig sida på internet

När jag var liten brukade jag skriva brev till mig själv, sådana brev jag skulle kunna läsa i framtiden. Det kändes spännande. Utan att någonsin ha pratat om detta med min lillebror (tror jag) fick jag igår denhär länken:

Forgotten life

Det är brorsan M och hans kompis som har gjort sajten och gissa vem som är stolt? Hoppas ni kan engelska, så att ni kan följa instruktionerna. Sen är det bara att sätta igång!

/Flaskposten-Ka

1 Response to “Rolig sida på internet”


  1. 1 Helena Ferry 4, oktober, 2009 kl. 1:16 e m

    Tack för tipset! Såna brev är så roliga när man får dem sen! Hoppas att tjänsten fortfarande funkar om fem år. 🙂


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


