Jag gillar att läsa sorgliga böcker

omj-jag-stannar

För ett tag sedan tipsade Karin om boken Om jag stannar av Gayle Forman. Jag blev jättesugen på att läsa boken och tyckte den verkade vara precis i min smak. Nu har läst den och JA – den uppfyllde alla mina förväntningar.

Boken är sorglig, tänkvärd, lite lite rolig och alldeles fantastiskt fin.

Läs vad Karin skrev om boken här.

Skynda dig sen till närmaste bibliotek och låna boken!

/Sofia

3 Responses to “Jag gillar att läsa sorgliga böcker”


  1. 1 flaskpostenkarin 17, oktober, 2009 kl. 1:34 e m

    Å! Så fint att du också gillade den! Vi får prata om den när vi ses nästa gång 😉

  2. 2 Sofia 18, oktober, 2009 kl. 2:16 e m

    absolut! det var så fin.

  3. 3 Anna 31, mars, 2010 kl. 11:16 f m

    Gillar du att läsa? Gå gärna in på min blogg: itsmyparty.blogg.se (där jag säljer begagnade böcker)och se om du hittar något som faller i smaken.. 🙂


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


