överraskningspåsar

Ikväll håller jag på och pysslar på Vaxholmsbiblioteket och fyller påsar att låna med hemliga överraskningsböcker, för nästa vecka är det BARNBOKSVECKA och det ska vi såklart fira, återkommer med detaljerna om nån dag eller så!

I jakten på finfina böcker att stoppa i påsarna har jag hittat en massa bokgodis 🙂 som ju egentligen ska vara hemligt, men nu visar jag några små tipsbilder ändå. Det här några ganska alldeles nya böcker som jag precis har läst och tycker är suveräna på många sätt och vis, har du tur kanske någon av dem dyker upp i din påse om du kommer hit och provar lånelyckan…

   

drake.jpg 

/Johanna

1 Response to “överraskningspåsar”


  1. 1 Sofia 5, november, 2009 kl. 11:01 f m

    Spännande!! och vilken jätterolig idé. Jag vill komma till Vaxholm och låna en påse.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


