Fy vad jag hatar hösten

Läsning är den enda trösten.

Men jag orkar inte skriva,

Bara med mig själv driva.

Äh. Jag har läst ett gäng böcker men orkar inte skriva om allihop. Så nu får ni chansen att välja i kommentarfältet: vilken av nedanstående böcker ska jag skriva om innan jag drar något gammalt över mig?

Spökhistorier vid jul

Rufus sista resa

Naserian

Natthimmel

Undersökningen eller When I woke up this morning I felt so gay

Jaha, det var några stycken. Sen har jag några halvlästa som jag inte avslutat en en eller flera outgrundliga anledningar. Till exempel:

Fyren och stjärnorna

Pucko

och ännu fler. Vilken ska jag läsa?

undrar eder tillgivna

Ka

 

7 Responses to “Fy vad jag hatar hösten”


  1. 1 Sofia 19, november, 2009 kl. 4:25 e m

    Rufus sista resa och Naserian vill jag höra om!

  2. 3 Ika 19, november, 2009 kl. 6:47 e m

    Jag vill veta vad du tyckte om Natthimmel!

  3. 5 lena kjersén edman 20, november, 2009 kl. 10:31 f m

    Med tanke på måndag – Natthimmel.

  4. 6 Moa 20, november, 2009 kl. 11:47 f m

    Undersökningen och Natthimmel!

  5. 7 flaskpostenkarin 20, november, 2009 kl. 3:18 e m

    Åh, snälla ni, hur ska jag hinna med allt detdär? Semestern har kommit och jag har inte ens packat väskan… Kortisar:

    Naserian – intressant och spännande story, men lättlästanpassningen stympar dessvärre helhetsintrycket.

    Pucko – kanske, kanske tar jag med den och läser ut.

    Skunk, just ja! När packningen osv…

    Natthimmel – till en början irriterade jag mig otroligt på det mesta, men några vackra formuleringar fick mig på fall efter ett tag. Tycker dog inte att det är Nordins bästa.

    Undersökningen – återkommer, kanske på vuxenbloggen, efter att mitt lektörsutlåtande publicerats i BTJ-häftet.

    AJÖKEN HÖRRNI. NU HÅNSKRATTAR JAG NOVEMBER I ANSIKTET: HAHAHAHA.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Flaskposten på Facebook


