Åååh Frida Nilsson besöker Bokslukaren

Nu på lördag den 28/11 kl. 13.00 kommar fantastiska Frida Nilsson att läsa högt ur sin senaste bok Hedvig och Hardemos prinsessa. Det är fina butiken Bokslukaren som ordnar uppläsningen. 

För mer information besök Bokslukarens hemsida.                                 

Gissa vad jag gör på lördag? JOBBAR! Så himla typiskt att jag jobbar just när en av mina favoritförfattare ska läsa ur en av mina favoritbokserier.

Hoppas att DU är ledig för då tycker jag du ska bege dig till Bokslukaren.

/Sofia – avundsjuk på alla som är lediga nu på lördag

1 Response to “Åååh Frida Nilsson besöker Bokslukaren”


  1. 1 lena kjersén edman 3, januari, 2011 kl. 5:35 f m

    ”Allra ruskigast var det ändå när Frida Nilsson hjälpte till att söva en björn – för det höll på att gå riktigt illa.”

    I går skrev jag ett efterord som handlar om om författaren Frida Nilsson för lågprisförlaget En Bok För Alla.
    (Snart kommer Fridas bok ”Apstjärnan” utpå EBFA – härligt!)
    Vilken modig Frida!!!!
    Som programledare på Hjärnkontoret har hon gjort de gruvligaste saker. Ja, björnen var väl värst. Men mycket mera.Hon har sprängt en lavin! Matat köttätande växter!

    Jag älskar de fyra böckerna om Hedvig. Och, förstås, ”Apstjärnan”. MISSA INTE DEN! (Om ett par månader kommer den ut till veckopengspris på En Bok För Alla.)

    Snart kommer också en helt ny Frida Nilsson-höjdare som jag har smygläst:
    ”Ryska kyssen och den fasansfulla brännaren”.

    Den handlar om den litet sorgsna och litet rultiga hunden Harriet som arbetar på ett kondis. En pyroman är i farten och Harriet blir superhjälte.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


