Puffa för Pucko

Jag vill också puffa för boken Pucko av Marie-Aude Murail. Läs Johannas inspirerande och lässugenhetsframkallande inlägg och läs sen också boken.

Precis som Johanna skriver ska inte Pucko ”läsas på blodigaste allvar”. Fast trots Johannas råd kunde jag inte låta bli att bli lite beklämd och ledsen när jag läste Pucko. Framför allt blev jag också arg på hur en del behandlade Pucko.

Men OJ vad bra boken var. Är det fler därute som läst den? Vad tyckte ni?

/Sofia

3 Responses to “Puffa för Pucko”


  1. 1 FlaskpostenJohanna 13, januari, 2010 kl. 4:36 e m

    Åh kul att du gillade Pucko Sofia! /Johanna-i-Pucko-klubben

  2. 2 Sofia 14, januari, 2010 kl. 8:59 f m

    den var mycket fin och bra. Men som sagt – jag blev lite beklämd över vissa saker bl.a. nästan alla människors första reaktion på Pucko, är verkligen folk så dumma? Hoppas inte.

  3. 3 Amanda Kindeberg 3, maj, 2010 kl. 2:05 e m

    jag har också läst Pucko, det var super bra! Önskar att det ska komma en 2:a av den.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


