Bästa jordglobstankar till en maggroda

Hej igen! Jag har varit ute och rest och inte hört av mig på ett tag, utan gungat på vågorna utanför Elefantön – Koh Chang :)!

Men nu är jag tillbaka hemma bland böckerna och vilken turdag det blir när jag slår upp Ulf Stark och Stina Wirséns nya bok!

Den handlar om någon som också guppar omkring, fast mer som i ett akvarium, och om någon som väntar på och ger sina bästa råd till den här lilla ”magsimmarn”.

Hallå därinne! eller Vad en oföding bör veta heter boken som gör det roligt att vara hemma igen!

Hurra vilka fina bilder och vilken härligt finurlig tänkaretext och med mycket jordglobar i, det gillar jag!

/Badboks-elefant-och-jordglobs-Johanna

1 Response to “Bästa jordglobstankar till en maggroda”


  1. 1 Sofia 7, april, 2010 kl. 7:58 e m

    vilka finfina bilder från Thailand. Skulle vara skoj att få se fler så småningom!

    och boken!! Jag måste också läsa den här snarast, den verkar dunderbra.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


