Spänningen fortsätter……

psst jag tänkte bara säga att Kjetil Johnsens böcker i serien TRE håller spänningen uppe. Nu har jag läst till del 6 (Den gråtande mördaren) och kan knappt bärga mig tills jag får öppna del 7…..

/Sofia

4 Responses to “Spänningen fortsätter……”


  1. 1 Julia 12, april, 2010 kl. 7:53 f m

    Även jag håller andan tills jag får öppna del 7!

  2. 2 Sofia 12, april, 2010 kl. 11:54 f m

    till maj får vi vänta, det är inte så lång tid kvar!!

  3. 3 BokMamma 13, april, 2010 kl. 1:25 e m

    Alldeles för länge att vänta tycker jag. Har dock redan reserverat den på biblioteket 🙂

  4. 4 Sofia 13, april, 2010 kl. 7:30 e m

    då kommer du i alla fall förhoppningsvis få den snabbt! Själv kommer jag nog utnyttja min förmån som inköpande bibliotekarie och ta dem så snart de dyker upp i bokpaketet… : )

    och tänk idag är redan mitten av april (med lite god vilja)! Hoppas böckerna kommer tidigt i maj.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


