Fantastiska Om jag stannar – igen!

Erika, 11 år har också läst en bok som jag också tycker mycket om:

Boktitel: Om jag stannar

Författare: Gayle Forman

Därför valde jag att läsa den här boken: fick tips av Sofia

Boken handlar om: En tjej som heter Mia vars familj och hon själv blir påkörda. Men hon är som en ”ande” och går runt och ser sig själv och alls om händer utan att någon ser henne. Den handlar om att hon ska bestämma sig för att överleva eller dö.

Jag tycker att det som är så bra med boken är att: den är speciell.

För vem passar boken: Alla. Den är både spännande och romantisk på samma gång.

Tack för tipset!

Om du vill läsa vad vi på Flaskposten tyckte om Om jag stannar klicka här.

/Sofia

8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


