Ny bok av Annalena Hedman!

Den skräckslagne stekelsamlaren heter Annalena Hedmans nya bok. Hon slog igenom med dunder och brak med Min första världssensation som jag Flaskpostat om tidigare. Vi får dock vänta ända till januari på nya boken men den som väntar på något gott…

En väldigt fin framsida har Den skräckslagne stekelsamlaren och även i nya boken är det Abbe som ger sig ut på äventyr, den här gången till insekternas värld.

Här kan du läsa lite mer om boken och författaren.

Vad jag skrev och tyckte om Min första världssensation kan du klicka här.

/Sofia

Ett tillägg: Det är Lena Sjöberg som gjort det fina omslaget. Kolla in hennes hemsida.

2 Responses to “Ny bok av Annalena Hedman!”


  1. 1 maria 7, september, 2010 kl. 9:34 f m

    Herregud vilket underbart fint omslag!! Jag svimmar 🙂

  2. 2 FlaskpostenSofia 7, september, 2010 kl. 10:36 f m

    Visst är det jättefint!

    Men Maria, du gör ju också underbara illustrationer.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


