Vem-filmerna är snart här!

Jag säger bara en sak: Stina Wirsén ftw! Efter att endast ha sett trailern för filmerna baserade på hennes Vem?-böcker konstaterar jag ändå att de kommer att vara fantastiska. Kolla själv:

/Sofia

3 Responses to “Vem-filmerna är snart här!”


  1. 1 Johanna 16, september, 2010 kl. 7:52 f m

    Urfint, måste bara locka med ett barn i lämplig ålder och gå på mini-bio!

    ftw?

  2. 2 lena kjersén edman 16, september, 2010 kl. 9:35 f m

    7 finfina filmer baserade på 7 finfina böcker.
    Gunnar Bolin (Sveriges Radio)är den perfekte ledagaren genom historierna.

    MEN det är en stor miss att det inte är en liten liten paus mellan filmerna.
    3-åringen som satt intill mig ville hela tiden diskutera det laddade innehållet i den film som hon nyss hade tittat på.

    Småbarn behöver pauser!
    Varje VEM-berättelse kräver ett litet samtal och minst en puss.

  3. 3 Sofia 16, september, 2010 kl. 10:38 f m

    Johanna: ftw = for the win! Jag har också funderat på lämpligt barn att ta med på minibio. Har kanske ett på lut. Annars kanske du och jag gå fast vi inte har några barn med oss? jag vill jättegärna se filmerna!

    Lena: Härligt att filmerna är fina! Håller med om att Vem-berättelserna behöver pratas igenom, jag har visserligen bara läst böckerna men även där är det stor dramatik och mycket som händer.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


