Snurran som teater

Här kommer mitt bästa tips inför helgen: på lördag spelas Snurran äter ketchup som musikteater på Teater Pero. Spelar och sjunger i pjäsen gör bokens skapare själva Eva Bergström och Annika Samuelsson. På Bok- och biblioteksmässan i år fick jag höra ett smakprov från pjäsen som bygger på boken med samma namn. Jisses vad bra och kul det var. Så ta chansen och se Snurran äter ketchup!

Så här såg det ut på mässan när Eva, Annika och Snurran uppträdde!

För mer information om föreställningen besök Teater Peros hemsida.

/Sofia

4 Responses to “Snurran som teater”


  1. 1 Johanna 1, oktober, 2010 kl. 9:40 f m

    Oh ho vilken fin Snurran-mjukis jag skymtar på bilden!

  2. 2 Sofia 1, oktober, 2010 kl. 7:44 e m

    Den är jättefin. Kolla in Bokjury-bloggen så får du se en bild där Snurran-mjukisen syns bättre. Det är Annika själv som gjort dockan. Jag frågade om de inte skulle producera mindre dockor till försäljning men det verkade inte så, tyvärr.

  3. 3 Johanna 2, oktober, 2010 kl. 6:40 e m

    Åh nu har jag varit inne! Vad roligt det var att se alla Bokjurybilder från Mässan, himlarns fint 🙂
    Och ännu tydligare bild på Supersöta-snurrandockan!
    Check out säger jag bara…
    http://www.barnensbibliotek.se/Bokjury/Bokjuryblogg/tabid/667/EntryId/52/Bokjuryn-pa-Bok-och-biblioteksmassan-i-bild.aspx

  4. 4 Sofia 3, oktober, 2010 kl. 11:02 f m

    Tack! Snurran-dockan är så himla fin.

    Tyvärr missade jag ju att fotografera just dig när du var på mässan, himla dumt. Jag sparkade mig själv lite när jag insåg det.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


