Sonya Sones till Sverige!

Ja det är sant! Sonya Sones kommer till Sverige i höst. Författaren bakom Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet gästar först Litteralund 29/10 för att sedan resa från Skåne upp till Stockholm.

I Stockholm kommer Sonya besöka Svenska Barnboksinstitutet tisdagen den 2/11 kl. 18.00. Programmet för kvällen är ett samtal mellan Sonya och eder egen Flaskposten-Sofia (fast då i egenskap av mitt jobb-alter ego).

Givetvis kommer det finnas utrymme för frågor från publiken samt tillfälle att få sina egna exemplar av Sonyas böcker signerade!!

Fokus för kvällen kommer att vara på Vad-böckerna men jag kommer att ställa en och annan fråga om hennes två andra böcker, om hur hon arbetar som författare, om inspiration och en massa annat.

VÄLKOMNA dit!!

Vad vi tidigare skrivit om Sonya Sones här på Flaskposten hittar du här.

/Sofia

2 Responses to “Sonya Sones till Sverige!”


  1. 1 flaskpostenJohanna 14, oktober, 2010 kl. 10:43 f m

    Så himla kul! Ska man föranmäla sig, kostar det något etc?
    /En Flaskpostare som gärna vill sitta i publikhavet och heja 🙂

  2. 2 Sofia 14, oktober, 2010 kl. 3:05 e m

    Det är ingen föranmälan och det är GRATIS!

    Det enda krav som finns är att publiken inte buar eller kastar ruttna tomater på mig när jag kacklar på dålig engelska : )


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


