Neeeeeeej! En tår fälldes (nästan) på tunnelbanan

Igår läste jag ut Tretton skäl varför. Men jag hinner inte blogga om den idag heller av två anledningar: 1. jag jobbade sent idag och har ytterst lite fritid. 2. jag läser i ännu en spännande bok och vill bara fortsätta med det. Idag är det tionde delen av Kjetil Johnsens serie TRE: De som lever vidare som står på agendan.

Så här mycket jag kan säga om den: jag ville ropa neeeeeeeej högt på tunnelbanan på väg hem och fällde nästan en tår över en del av handlingen. Sen satt jag och var lite arg på Kjetil. När jag tänker efter är jag fortfarande lite arg på honom. Nu måste jag läsa vidare och se om han kanske bara lurat mig. Hoppas!

/Sofia

8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


