Här ligger, sitter, går jag omkring och läser – BLOD!

Jag har ganska mycket SVÅRT för BLOD och KROPPSDELAR. Därför var det en hemskt obehaglig lässtart för mig när jag skulle ta mig in i Maja Müllers värld i Jenny Jägerfelds himlen-boerjar-haer_3D_beskuren.jpgaugustprisnominerade Här ligger jag och blöder.

Men jag är stark. Jag mådde illa och jag bet ihop. Och nu har jag både legat, suttit och gått omkring läsandes den här boken och vill absolut INTE att den ska ta slut.

Det är det inte mer än några futtiga 60 sidor kvar och jag bromsläser mig framåt. Alltså jag menar: jag älskar the bloody book och the bloody Maja! Det är helt outstanding! så häftigt skrivet, humor, smärta och sträckläsningsspännande på samma gång. Klart slut!

Eh inte riktigt, extraslut=här måste kastas ut Flaskpostfrågor till författaren alldeles direkt!

/Flaskpost-BLOD-Johanna

Och nu INTERNMEDDELANDE: När vi ses för spel och dobbel Sofia, så har jag med dig detta helt underbara bokskrälle till dig 🙂

1 Response to “Här ligger, sitter, går jag omkring och läser – BLOD!”


  1. 1 Sofia 12, november, 2010 kl. 12:09 f m

    toppen!! ser fram emot att få läsa.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


