Flaskposten på Slangbellan-prisutdelning

Varje år sedan 1998 delar Sveriges författarförbunds barn- och ungdomsavdelning ut ett pris till bästa debutant: Slangbellan. Flaskposten har hängt med på prisutdelningarna sedan 2006, fotat och gjort mini-intervjuer med vinnarna. Tyvärr, tyvärr började vi inte fota förrän 2007 året då Louise Halvardsson vann för sin bok Punkindustriell hårdrockare med attityd:

Varför skriver jag om det här nu i december undrar ni kanske. Priset delas ju ut i mars… Jo, jag har precis lagt upp ett urval av våra mingelbilder på Flaskpostens facebooksida.

Utdelningen av Slangbellan tycker jag är en av årets finaste och roligaste händelser. Längtar redan till nästa år. Hoppas jag kan gå då!

/Sofia

1 Response to “Flaskposten på Slangbellan-prisutdelning”


  1. 1 FlaskpostenJohanna 10, december, 2010 kl. 2:06 e m

    Ja, hurra det håller jag också tummarna för att vi kan gå på traditionsenligt :)!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


