Fest för Cirkeln

Idag är det släppfest för Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Ingen av er som brukar titta in här på Flaskposten har nog missat vad det är för bok.

Jag packar kameran i min inte så party-aktiga väska och om det uppstår några kodak moments kommer det så småningom en rapport från festen här på bloggen.

/Sofia i fest-tagen

4 Responses to “Fest för Cirkeln”


  1. 1 lena kjersén edman 14, april, 2011 kl. 4:49 e m

    ”Ringen” av Mats Strandberg/Sara Bergmark Elfgren är en psykologisk fantasythriller i svensk småstads-skolmiljö som som kommer att konkurrera med StiegLarsson-trilogin på världsmarknaden. Jag hetsläste och glömde att andas. Hurra!
    (Men tack och lov att jag har slutat skolan. Vilket livsfarligt ställe!)

  2. 2 Sofia 14, april, 2011 kl. 9:25 e m

    Ja skolan är livsfarlig! Och du menar Cirkeln : )

  3. 3 Karin Eggert 15, april, 2011 kl. 12:57 e m

    Jag har beställt ett recensionsexemplar. Blir galen av att vänta.

  4. 4 Sofia 15, april, 2011 kl. 6:54 e m

    den som väntar på något gott!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


