BOKCIRKLAR – Cirkeln, Häxa och Agnes Cecilia

Omslagsbild: CirkelnYoho! Semestern är slut, jag är hemma igen och ikväll skottdagsonsdagen den 29 februari kommer jag att bokchatta om Cirkeln tillsammans med några av medlemmarna från bokklubbarna jag haft på Vaxholms bibliotek!

Min finfina kompismaskot Kotten här till vänster har jag förresten fått från just ”Kotten” i bokklubben, hurra och massa tack!!

Okej ikväll alltså, titta in eller var med! Tid och plats: kl. 19.00 Bokcirklar.se. Här är direktlänk till Cirkeln-bokcirkeln

Nästa vecka torsdag 8/3 blir det fortsättning på häxtemat och bokchattande om Celia Rees Häxa. Samma tid och plats. Länk HÄR

Man kan även spana in vår premiärcirkel om Agnes Cecilia från 19 januari.

Kråkan vilar på molnOch just det, jag är Kråkan :), bli gärna min läsvän!

/FlaskpostenJohanna – som börjar nytt spännande jobb som ungdomsbibliotekarie i Skogås imorgon…

4 Responses to “BOKCIRKLAR – Cirkeln, Häxa och Agnes Cecilia”


  1. 1 Louise 29, februari, 2012 kl. 5:02 e m

    Åh, Häxa av Celia Rees har verkligen varit en stor favorit för mig sedan jag läste den första gången! 🙂

  2. 2 flaskpostenJohanna 29, februari, 2012 kl. 5:12 e m

    Ja den är grym, var med och chatta om den nästa vecka om du har tid :)!

  3. 3 Sofia 29, februari, 2012 kl. 8:06 e m

    Vad roligt det var att chatta idag. Jippie att det är 1/3 nu så du börjar nya jobbet, välkommen!

  4. 4 Louise 1, mars, 2012 kl. 6:41 f m

    Oj vad kul! Får se om jag kan ta mig tid, låter roligt i alla fall! 🙂


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


