Grattis Guus Kuijer

Årets ALMA-pris går till författaren Guus Kuijer.

Grattis säger vi på Flaskposten!

Mer om pristagaren hittar du på ALMA-prisets hemsida.

Själv har jag ingen relation till Kuijers böcker. Har kikat lite på dem på jobbet ibland men inte läst någon. Kanske dags att ändra på det nu. Har du läst någon?

/Sofia

2 Responses to “Grattis Guus Kuijer”


  1. 1 Boktjuven/ingerun 20, mars, 2012 kl. 7:43 e m

    Ja. Idag, efter att hade jag läst att han fått priset.:) Det var suverän. Recension kommer imorgon på Boktjuven.

  2. 2 Clarisa R Ronge 21, mars, 2012 kl. 8:33 e m

    Jag har läst den senaste. Polleke är ganska speciell men jag gillar den! http://cirkbloggen.blogspot.se/2010/11/jag-ar-polleke-ska-du-veta.html


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


