Hösten är (snart) här och vi har en ny Flaskpostare

Hej, hösten närmar sig och Flaskposten tar nya tag. En glädjande nyhet här på bloggen är att Johanna och jag välkomnar en ny Flaskposten-bloggare: Clarisa.

Även Clarisa är en storläsande bibliotekarie och hon har tidigare gästbloggat hos oss: här kan du läsa vad hon tycker om Jellicoe Road av Melina Marchetta, en av årets mest omtalade översatta böcker.

Clarisa och jag har också spelat in en podcast om Jag är jag av Emma Adbåge. Går att lyssna på här.

Då sätter vi igång för i höst!

/Sofia

 

2 Responses to “Hösten är (snart) här och vi har en ny Flaskpostare”


  1. 1 Maria 1, september, 2012 kl. 1:46 e m

    Yay, Flaskposten är tillbaka! 😀 Välkommen Clarisa!

  2. 2 Sofia 1, september, 2012 kl. 1:50 e m

    Roligt att få yay! : ) Johanna och jag är väldigt glada att ha Clarisa med oss.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


