Sara och Mats i ett hemligt projekt

UPPDATERING: Nu är projektet avslöjat och det rör sig om serier, Berättelser från Engelsfors. Roligt! Läs mer i inlägget på Saras blogg.

Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg presenterar idag på Bok- och biblioteksmässan ett hemligt projekt. Det hemliga projektet har de tillsammans med serieskaparna Lina Neidestam, Kim W Andersson och Karl Johnsson.

Idag kl. 13.00 blir projektet mindre hemligt. Då avslöjar Sara, Mats, Lina, Kim och Karl vad det är för något. Plats: Seriescenen. Det här är himla spännande. Tyvärr är jag inte kvar på mässan så jag får hoppas att nyheten sprids snabbt genom sociala medier.

Vad tror ni det är? En serieversion av Cirkeln? En Cirkeln-spinoff?

Hemlighetsmakarna så som Karl Johnsson ritar dem. Bilden har jag hämtat från Saras blogg. Följ länken till Saras inlägg om projektet så hittar du även länkar till Linas, Kims och Karls bloggar/hemsidor. Det är förövrigt Kim som gjort framsidorna till Cirkeln och Eld.

/Sofia som nu måste hasta iväg till jobbet

2 Responses to “Sara och Mats i ett hemligt projekt”


  1. 1 Tania från Vårby 30, september, 2012 kl. 9:36 f m

    Det blir en serieversion jippi!!!!!!!!!!!

  2. 2 flaskpostensofia 30, september, 2012 kl. 7:04 e m

    Ja visst är det roligt!! Jag ser verkligen fram emot att läsa den.

    Vad bra att du kommenterade för jag måste ju uppdatera inlägget.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


