Författarfrukost-TV

20121011-091401.jpg

Nyss hemkommen från fullspäckat intressant författarfrukost med Coco Moodysson, Katarina Kieri, Johanna Lindbäck, Emmy Abrahamsson, Karina Berg Johansson, Hanna Jedvik, Petrus Dahlin & Lars Johansson!

Du kan också gå in och titta och lyssna på när de intervjuades om sina nya böcker på Rabén & Sjögrens egen TV-sändning från morgonen!

Hinner inte skriva så mycket mer nu denna  BIG Nobelpris-i-litteratur-dag osv., men blixtsnabbt bara: blev mycket lässugen och fick ett särskilt starkt musiklyssnarsug av Cocos och Hannas prat om sina böcker och skrivande!

Läs vad Clarisa tyckte om Cocos bok Onda krafter i Sollentuna och om Johanna Lindbäcks Som om jag frågat

/Johanna

20121011-112717.jpg

20121011-112956.jpg

4 Responses to “Författarfrukost-TV”


  1. 1 Sofia 11, oktober, 2012 kl. 11:27 f m

    Himla fiffigt med tv-sändningen för alla oss som inte kunde vara där. Måste kolla.

  2. 2 Sofia 11, oktober, 2012 kl. 2:24 e m

    Nu har jag tittat. Mycket underhållande och intressant. Jag har ju läst alla böckerna det pratas om så väldigt roligt att höra om dem.

    Nyfiken fråga: vad fick du i goodie-bagen?

  3. 3 flaskpostenJohanna 11, oktober, 2012 kl. 7:55 e m

    Javisst var det bra med inspelningen!
    Påsen vi fick innehöll Only väg + Lindbäck-boken och jag har inte hunnit läsa någon av dem än, så perfekt för mig :)!

  4. 4 Sofia 14, oktober, 2012 kl. 7:19 f m

    Bra böcker! Ska bli kul att höra vad du tycker om dem.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


