Flaskposten jul-listar del 1 – Johanna

Jul och nyår närmar sig. Listor om året som gått börjar poppa upp här och där.

Julhallon i det Flaskpostska Johanna-hemmet, tack för julklappen forna Flaskpostmedlemmen Ka!

Julhallon i det Flaskpostska Johanna-hemmet

I lördags listade till exempel Dagens Nyheter 2012-års bästa böcker.

Här på Flaskposten vill vi också ringa ut året med varsin lista. Inte nödvändigtvis över det vi tyckt varit bäst.Det blir en list-nedräkning dag för dag fram till julafton med några höjdpunkter, lågvattenmärken och överraskningar från året som gått…

Först ut:
Johannas 2012-lista
Nu har jag klickat mig igenom Flaskpostenåret 2012 (vårt 7:e!) och satt ihop en

ÅRETS-enligt-Johanna-lista:

20120501-210825.jpg

Bob Dylan-låtar som stjärnbilder

*********************************************************

Imorgon 22 december är det dags för Sofias jul-lista…

2 Responses to “Flaskposten jul-listar del 1 – Johanna”


  1. 1 Clarisa R Ronge (@ClariAnahi) 21, december, 2012 kl. 9:29 e m

    Vad kul att ni fick träffa Julien Neel! Och jag kommer ihåg att jag verkligen gillade Robothjärta men kommer inte alls ihåg själva boken …

  2. 2 Sofia 21, december, 2012 kl. 9:36 e m

    Det var väldigt skoj att träffa J Neel. Han ritade även en fin teckning åt mig : ) hoppas det kommer någon lika bra till årets seriefestival.

    Robothjärta var fin!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


