DAGARNA 2011-2012 SAMLADE SERIER AV KLARA WIKSTEN

För en liten stund sedan läste jag ut Klara Wikstens fantastiska seriesamling DAGARNA som vi nyligen var på releasefest för (bildflimmerdärifrån på twitter o vårt nyöppnade instagramkonto).

Jag vill bara skriva TACK KLARA! Det är en av de absolut bästa och modigaste serieböckerna någonsin, fylld av träffsäkra och tröstande iakttagelser och dagboksserierutor som jag vill ha tillhands forever, särskilt dagar när det inte känns bäst i ens liv, för då påminns man om att man inte är ensam om det, och ja att det kommer och går!

20130129-193907.jpgOch TACK SOFIA, för julklappen och introducerandet av Klaras serier  här på Flaskposten! Flaskpostenintervju med Klara och Sofias inlägg om serierna hittas: HÄR /Johanna

20130129-193946.jpg

3 Responses to “DAGARNA 2011-2012 SAMLADE SERIER AV KLARA WIKSTEN”


  1. 2 Sofia 29, januari, 2013 kl. 9:00 e m

    Varsågod för julklapp! Är så glad att jag hittade Klaras serier.

  2. 3 flaskpostenJohanna 29, januari, 2013 kl. 9:05 e m

    Jag säger bara till er båda: ja HURRA!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


