Psykologer läser böcker

Jonas och Jenny, psykologer läser böckerJonas Mosskin och Jenny Jägerfeld heter paret bakom Psykologer läser böcker. I dagarna som gått fick jag information om vårens program. Intressantast för just den här bloggen är programmet den 25 april då psykologerna ska analysera Cirkeln och Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Mats och Sara kommer vara med i samtalet.

Plats för programmet gissar jag kommer vara Bibliotek Plattan, på Kulturhuset i Stockholm. Där kommer i alla fall det första programmet om boken Var det bra så? av Lena Andersson äga rum. Tid gissar jag kommer vara 18 – 19.30, samma som för Andersson-programmet. Ska hålla utkik om det är annan plats eller annan tid.

För två år sedan var jag där och lyssnade på när Jenny Jägerfeld analyserade och diskuterade Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell. Det var intressant och jag hoppas att jag gå den 25 april.

Alla som gillar Zlatan kan boka in 23 maj då Jag är Zlatan Ibrahimovic hamnar under luppen.

/Sofia

8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


