MultiCon 2013

Gillar du: Sherlock Holmes, Hungerspelen, Starkid, Harry Potter, Glee och/eller Doctor Who? Anmäl dig då till MultiCon 2013.

MultiCon går av stapeln 11-14 juli 2013, på Arena Satelliten, Sollentuna. På hemsidan går att läsa att arrangörerna vill att fans ska få en chans att träffa andra fans, både av det man själv gillar bäst men även fans som gillar andra tv-serier/filmer.  Förutom att utrymme ges till prat och diskussioner händer en rad andra saker till exempel prova Katniss Everdeens hinderbana. Inte nog med det: två litteraturvetare från Umeå universitet, Malin Isaksson och Maria Lindgren Leavenworth, kommer till MultiCon för att prata om fanfiction.

Läs mer om MultiCon och hur du anmäler dig på hemsidan du hittar här.

Det här verkar hur kul som helst!

/Sofia, för gammal som vanligt

6 Responses to “MultiCon 2013”


  1. 1 Maria - unga vuxna 22, mars, 2013 kl. 12:27 f m

    Jag önskar ibland att jag var ett större fan. De verkar ha det kul när de är så helhjärtat entusiastiska med sina feels och sin fan art/fan fic trots att de dör med jämna mellanrum (av alla feels). Men jag är lite för oentusiastisk. 🙂 Och ja, lite för gammal. (När till och med alla arrangörer är yngre än jag…)

  2. 2 clarianahi 24, mars, 2013 kl. 8:47 e m

    Tänker också så att det kanske vore ännu roligare om man var tonåring!

  3. 3 clarianahi 24, mars, 2013 kl. 8:48 e m

    att gå på sånt menar jag … Och träffa andra med samma intressen!

  4. 4 Sofia 24, mars, 2013 kl. 11:40 e m

    Jag håller med er! Väldigt fint med entusiasmen.

  5. 5 Malin 2, april, 2013 kl. 1:26 e m

    Åh jag vill så gärna gå! Men att vara mer än ett decennium äldre än alla andra är inte det roligaste såklart. Fast, seminarium om fanfiction. Jag måste nog.

  6. 6 Sofia 2, april, 2013 kl. 3:14 e m

    Du går gå och sen rapportera till oss åldringar som inte ”vågar” gå : )


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


