Grattis Ellen och Eva till ett välförtjänt Augustpris!

Idag delades Augustpriset till bästa barn- och ungdomsbok ut till den fina boken Snöret, fågeln och jag av Ellen Karlsson och Eva Lindström.

snöret fågeln och jagHär på Flaskposten hade både Clarisa och jag den som favorit. För mig delade den favoritplatsen med Om detta talar man endast med kaniner av Anna Höglund.

Ett stort grattis till Ellen och Eva! Välförtjänta vinnare. Hoppas det kommer fler samarbeten mellan dem.

I somras bloggade jag om Snöret, fågeln och jag. Här finns inlägget.

/Sofia

 

2 Responses to “Grattis Ellen och Eva till ett välförtjänt Augustpris!”


  1. 1 clarianahi 28, november, 2013 kl. 8:09 f m

    Jag blev så glad! Sjukt bra röstat av de där elektorerna. 🙂

  2. 2 Sofia 28, november, 2013 kl. 11:23 f m

    verkligen bra!


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

FLASK-twitter-POSTN

Flaskposten på Facebook


