Fortsättning på Om jag stannar!

Det kommer en fortsättning på fantastiska boken Om jag stannar av Gayle Forman. På engelska heter den Where she went och kommer i april. Längtar!

Läs mer om Where she went på Tonårsboken. Det var där jag läste nyheten!

Om jag stannar har vi på Flaskposten bloggat om vid flera tillfällen. Läs här.

/Sofia

2 Svar to “Fortsättning på Om jag stannar!”


  1. 1 Duktiga Tjejen 27, februari, 2011 kl. 7:45 e m

    Det är ju fantastiskt, jag kommer att köpa fortsättningen på denna bok som jag läste ut idag och gillade mycket. Tack för tipset.

  2. 2 FlaskpostenSofia 27, februari, 2011 kl. 8:33 e m

    Varsågod! Visst är det galet kul. Jag såg nyligen att den även kommer på svenska redan i år.


Comments are currently closed.



8 år med Flaskposten

Flaskpostflaskan

Flaskposten på Facebook